Algemene voorwaarden (Afwijkend van de voorwaarden van CommunityCoral)

  1. Openingstijden
In overleg altijd voor u geopend.
Gewoon schrijven en een afspraak maken. 

Algemene voorwaarden (Afwijkend van de voorwaarden van CommunityCoral)

Over het algemeen zijn de Algemene Voorwaarden van de Community Corals van toepassing, maar lees ook de hieronder beschreven bijzonderheden volledig door.

Als een dier beschadigd is of niet gereed voor verzending op de dag van verzending, wordt een alternatief dier van gelijke of hogere waarde ingepakt. 

Ik heb echt veel moeite gestoken in het inpakken van de koralen, zodat ze je onbeschadigd bereiken. Mocht er toch nog een probleem zijn met de koralen, dan is het belangrijk dat er direct bij aankomst foto’s worden gemaakt en dat we samen de oorzaak van de fout kunnen achterhalen zodat deze gecorrigeerd kan worden. Uiterlijk om 15 uur.

Hoewel ik garanties of garanties afwijs, betekent dat niet dat ik in principe niet bereid ben om bij problemen een billijke oplossing te zoeken en te vinden, aangezien de verzending altijd voor risico van de koper is. 

Verzending

Bezorgdatum dinsdag of vrijdag 

Als een afspraak op een andere dag wordt geselecteerd, wordt automatisch de eerstvolgende dinsdag of vrijdag genomen. 

Indien de zending bij de eerste aflevering niet wordt geaccepteerd, worden er extra kosten in rekening gebracht. Deze bedragen € 35,- voor een tweede bezorgpoging en € 19,90 voor retourtransport.
Geen restitutie bij niet-acceptatie. Geen recht op reclame bij verdere leveringspogingen.

Levende dieren worden verzonden in een piepschuimdoos en, afhankelijk van het weer, met een heatpack/coolpack.

Klachtenvoorwaarden

We weten dat ondanks onze inspanningen, de dingen niet altijd soepel gaan. Na aankomst van je levering heb je tot 15 uur de tijd om je klacht aan ons door te geven.

Latere klachten kunnen helaas niet in behandeling worden genomen. Een garantie treedt onzerzijds in werking indien de dieren bij aankomst beschadigd of dood zijn. 

Onderzoek de ontvangen dieren op beschadigingen en meld eventuele onregelmatigheden aan ons. Stuur uw klacht per e-mail naar Cedric.lueft@outlook.de

1. Maak betekenisvolle foto's van het dier waarop de schade duidelijk te zien is 

De foto's moeten betekenisvol zijn. De afbeeldingen mogen niet troebel of melkachtig zijn. Vermijd het maken van foto's in blauw licht. Best mogelijk in een gesloten transporttas/transportcontainer. Haal het dier eventueel uit het water en fotografeer het in wit licht
We behouden ons het recht voor om meer foto's van de dieren of het skelet op te vragen.

2. Stuur ons uw foto's, inclusief een duidelijke beschrijving en bestelnummer, naar Cedric.lueft@outlook.de  

3. Bij terechte klachten crediteren wij u 50% van de waarde van het dier dat is afgekeurd, of 100% bij hernieuwde bestellingen, of voegen iets vergelijkbaars toe.

Helaas krijgen wij ook geen vergoeding voor levende dieren van onze dienstverleners, deze zijn niet meer verzekerbaar dus er zijn geen garantieclaims en ruilrechten meer.

Een gratis nalevering vindt niet plaats. Hetzelfde geldt voor dieren die op de dag van verzending niet verzonden kunnen worden.

Voor vragen kunt u telefonisch (01637840787) of per e-mail (Cedric.lueft@outlook.de).

Nu wensen wij u veel plezier met uw bestelling en veel plezier met uw nieuwe koralen.