Verzending is een van de grootste uitdagingen bij het online kopen en verkopen van koraal.

Voor verkopers zijn de gebruikelijke verzendvoorwaarden van de expresdienstaanbieders nauwelijks concurrerend en de aanschaf van verzendmaterialen zoals piepschuimdozen, kartonnen dozen en heatpacks kan meestal alleen in grote hoeveelheden worden uitgevoerd en drijft de verzendkosten verder op.

Voor kopers is het ontvangen van de dieren vaak de grootste uitdaging.Wie is er doordeweeks al thuis en kan zijn nieuwe schatten in ontvangst nemen of wie is bereid om de vaak peperdure zaterdagtoeslagen te accepteren?

Om online kopen en verkopen nog leuker te maken, is CommunityCorals er om te helpen met al deze uitdagingen!

We gaan de uitdagingen van de verkopers aan in een apart artikel, waarin we het alternatief voor polystyreen dozen en de mogelijkheid van goedkope expresverzending voor iedereen presenteren. link om te posten

In dit artikel besteden we graag aandacht aan het verzendnetwerk van onze logistieke partner UPS, waarmee zowel verzending als ontvangst a la Click&Collect op de gewenste datum kan plaatsvinden.

Bij het bestellen bij CommunityCorals bieden wij de optie "Click & Collect - flexibel afhalen in een UPS parcelshop" en de keuze van de gewenste afleverdatum. Zo kan de zending op de gewenste dag naar een UPS parcelshop in de buurt gestuurd worden. Zo kan de zending na het werk gemakkelijk worden opgehaald bij de UPS parcelshop.

Koralen verzenden - gemakkelijk gemaakt      Koralen verzenden - gemakkelijk gemaakt

Zoek een pakketshop brengt u naar de UPS-zoeker, die u kunt gebruiken om een ​​geschikte pakketwinkel te vinden. Je geschikte parcelshop vind je hier: LINK.

We denken dat we door de verschillende functionaliteiten en aanbiedingen het meest eenvoudige en kosteneffectieve verzendproces voor kopers en verkopers kunnen garanderen.

Probeer het uit en deel je ervaringen in de comments!

HappyReefing - Uw CommunityCorals-team

 

 

6 meningen over “Koralen verzenden - gemakkelijk gemaakt"

  1. Dominique Deutzman zegt:

    Hoi André, bedankt voor de tip. Ik heb het artikel gedeactiveerd omdat het momenteel niet nodig is. Zodra er een verkoop plaatsvindt, stuur ik het label automatisch naar de verkoper. De stap van het bestellen van een label vervalt hierdoor, wat de verwerking nog makkelijker maakt.
    Groet
    Dominique

  2. zeenacht62 zegt:

    Hallo,
    Begin juli kocht ik twee koralen.
    De communicatie, verzending en verpakking waren helemaal in orde.
    Ik kon geen negatieve punten voor mezelf vinden.
    Groet
    Michael

Laat een bericht achter

Uw e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Verplichte velden zijn gemarkeerd met * markiert